Pomoc reklamacje i zwroty - Paszowy.pl

Przejdź do treści

Pomoc reklamacje i zwroty

Najczęściej zadawane pytania:

  • W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
 Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z tego odnośnika. W przypadku zakupów realizowanych w punkcie  udaj się do miejsca w którym odebrałeś towar.
 
  • Co jest niezbędne do reklamacji?
Aby skutecznie zareklamować towar przygotuj dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną jeśli takową otrzymałeś wraz z produktem (ponieważ może być wymagana przez gwaranta).
 
  • Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
O każdym etapie rozpatrywania Twojej reklamacji poinformujemy e-mailem.

  • Jaki jest maksymalny termin odstąpienie od umowy  ?
Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • W jakim wypadku nie przysługuję mi prawo do odstąpienia od umowy?
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  10. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy
 
Promocje

paszowy.pl
Masz pytania ?
505-103-005
600-873-069
Wróć do spisu treści