Dostawa i zamówienia - Paszowy.pl

Przejdź do treści

Dostawa i zamówienia

 Najczęściej zadawane pytania:

  • Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
O każdym etapie realizacji zamówienia informujemy drogą mailową.
 W przypadku odbioru osobistego wysyłamy dodatkowo SMS z potwierdzeniem dostępności zamówienia.

  • Ile mam czasu na odbiór zamówienia wybierając opcję odbiór osobisty?
 Skompletowane zamówienie będzie oczekiwać na odbiór przez 5 dni kalendarzowych.

  • W jaki sposób opłacić zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pomocą:
* Tradycyjnego przelewu bankowego (numer konta znajduje się na naszej stronie internetowej)
* Gotówką przy wyborze odbioru osobistego

  • Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Obecnie wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski.
Promocje

paszowy.pl
Masz pytania ?
505-103-005
600-873-069
Wróć do spisu treści